Informații generale
🤝 Promitem comunicare si seriozitate
Dacă ați ajuns pe această pagină probabil aveți o nemulțumire sau o problemă care trebuie rezolvată. Sau poate doriți doar să vă documentați în legătură cu politica de retur. Înainte de a detalia orice procedură vrem să vă asigurăm că facem tot posibilul să oferim tuturor clienților cea mai bună experiență și că ne angajăm să clarificăm orice situație cât mai rapid și eficient.
🕵️♀️ Verificați coletul primit
Verificați întotdeauna integritatea coletelor primite și anunțați-ne cât mă repede dacă ați primit produse avariate, produse greșite sau produse lipsă. Cel mai rapid și eficient este să folosiți adresa de mail hello@dodoli.ro sau formularul de contact de pe site. Nu uitati să ne lăsați numărul comenzii și numele complet. Răspundem la toate sesizările în maxim 24 ore lucrătoare.
📦 Păstrați intacte cutiile originale ale produselor
Unele produse Dodoli folosesc cutii pe post de ambalaj original. În cazul unui retur, pentru decontarea întregii valori a produsului, este important să returnați produsul în cutia originală, intactă. Deci, nu distrugeți aceste cutii, nu lipiți etichete sau scotch pe ele. Pentru produse care au ambalaj din hârtie sau plastic nu trebuie să păstrați ambalajele originale.
🎋 Culoarea produselor din bambus nu poate fi mereu la fel
Vă rugăm să țineți cont de faptul că produsele din lemn de bambus sunt produse naturale, prin urmare culorile și texturile acestora pot varia ușor, în funcție de planta de bambus din care produsele au provenit. Aceste detalii nu reprezintă defecte ale produselor, ci exact confirmarea faptului că sunt produse naturale.
În cât timp pot solicita un retur?
Puteți solicita returul oricărui produs (cu sau fără motiv) în primele 30 zile calendaristice de la primirea produselor. Deci, vă rugăm să verificați dacă doriți să păstrați produsele sau dacă produsele au vreun defect în aceste 30 zile calendaristice. Dacă ați cumpărat produsele în avans, fără să aveți încă nevoie de ele, este important să le verificați înainte de a le depozita.
După 30 zile calendaristice nu veți mai putea solicita un retur. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Cum solicit un retur?
Trimiteți un mail la hello@dodoli.ro cu subiectul “retur”, iar în conținut oferiți următoarele detalii:
✅ pentru ce produs / produse din comandă doriți să faceți retur (ex: “farfurie soricel verde si pahar silicon honey” sau “toate produsele”, etc).
✅ numărul comenzii sau numărul și seria facturii de achiziție.
✅ un cont (IBAN) și titular de cont, unde care doriți să se vireze contravaloarea produselor returnate.
✅ telefonul dvs. de contact.
✅ adresa de la care doriți să fie ridicat returul.
✅ (doar în cazul în care produsele prezintă daune sau defecte) – imagini explicative cu produsele returnate.
✅ (opțional) – o zi preferată în care să fie ridicat returul.
✅ (opțional) – motivul pentru care solicitați returul.
📧 Veți primi răspuns la acest mail, cu detalii, în maxim 3 zile lucrătoare.
🛑 Nu expediați produse pentru retur pe cont propriu, fără o cerere de retur confirmată (așa cum este detaliat mai sus). Fără o cerere confirmată, colegul care face recepția coletelor nu va ști despre ce este vorba, iar coletul poate fi respins când ajunge la noi.
Ce urmează după solicitarea returului?
După ce primiți răspuns favorabil la cererea de retur trebuie să pregătiți produsele pentru transport.
📦 Ambalați produsul (produsele) returnate corect, astfel încât să fie protejate. Dacă îl mai aveți, puteți folosi chiar cutia / plicul în care ați primit comanda.
📃 În coletul de retur, pe lângă produsele returnate, va rugăm să adăugați și o copie a facturii de achiziție sau o notă pe care să scrieți numărul și seria facturii de achiziție sau numărul comenzii.
🎁 Dacă returnați produse dintr-o comandă care a beneficiat de produse cadou, va trebui să returnați și produsul / produsele primite cadou.
🚚 Trimitem noi curierul să ridice returul și ne ocupăm de costurile de transport. Nu expediați dvs. pachete pe cont propriu.
🔍 După ce returul ajunge la noi, produsele vor fi verificate și evaluate, iar concluziile evaluării vi se vor comunica prin e-mail.
Evaluarea produselor returnate
⭕️ Produsele returnate deoarece au ajuns la dvs. avariate sau cu defecte de fabricație vor fi evaluate la 100% din valoarea de achiziție. Pentru a se face această evaluare integrală este necesar că imaginile explicative pe care le-ați atașat mail-ului cu solicitarea de retur să confirme daunele / defectele produselor.
⭕️ Produsele returnate din motive personale, care nu prezintă daune sau urme de utilizare și sunt însoțite de cutia originală (acolo unde este cazul), vor fi evaluate la 100% din valoarea de achiziție.
⭕️ Produsele returnate din motive personale, care prezintă daune, urme de utilizare sau nu sunt însoțite de cutia originală (acolo unde este cazul), sunt considerate “produse cu valoare diminuată” si vor fi evaluate, conform legii, la 50%-95% din valoarea de achiziție (în funcție de nivelul de uzură). Diferența reținută de 5%-50% reprezintă “măsura diminuării valorii bunurilor”.
⭕️ Produsele returnate din motive personale, care ajung la noi într-o stare ce nu permite utilizarea produselor (sparte, crăpate, rupte), vor fi considerate “inutilizabile” și vor fi evaluate la 0% din valoarea de achiziție. Aceste produse vi se pot restitui (costul de transport va fi suportat de către dvs.), dacă optați pentru această varianta.
⭕️ Contravaloarea măsurii diminuării valorii bunurilor vi se va comunica prin e-mail, împreună cu poze doveditoare care confirmă diminuarea valorii bunurilor. Pentru produsele considerate “inutilizabile” în urmă evaluării, vi se va comunica respingerea solicitării de retur, împreună cu poze doveditoare.
Restituirea banilor
Contravaloarea produselor returnate (stabilită în urma evaluării produselor returnate) se va depune în contul bancar pe care l-ați oferit în mail-ul cu solicitarea de retur.
Transferul banilor se va face în maxim 14 zile de la finalizarea evaluării produselor, dar întotdeauna facem toate eforturile pentru a restituii banii cât mai repede posibil.
Nu se restituie valoarea transportului din comanda pentru care se face retur. În cazul în care comanda a beneficiat de livrare gratuită, iar prin returul produselor suma totală a comenzii scade sub pragul de 200 lei, taxa de livrare va fi reținută din suma totală restituită.
Cum schimb un produs?
Dacă ați achiziționat un produs de pe site și doriți să îl schimbați cu altul va trebui să trimiteți retur produsul pe care doriți să îl înlocuiți și să plasați o comandă nouă pentru produsul dorit. Noi vom procesa comanda nouă și o vom expedia rapid, iar procesul de retur pentru produsul returnat va fi finalizat în cel mai scurt timp posibil. Fiind o comandă nouă, este necesar să o achitați (ramburs, online cu cardul sau prin transfer). În pararel, noi vom procesa returul și vom restituii banii în contul dumneavoastră.
Cu stimă,
Echipa dodoli.ro