Retur Produs

Cum fac un retur?

Va rugam sa tineti cont de faptul ca produsele din lemn de bambus sunt produse naturale, prin urmare culorile si uneori textura acestora pot varia, iar aceste detalii nu reprezinta defecte ale produselor, ci exact confirmarea faptului ca sunt produse naturale.

Termenul in care un produs comandat online poate fi returnat este de 15 de zile calendaristice de la data facturarii. Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit il puteti returna pentru rambursarea valorii, in intervalul de maxim 15 zile calendaristice mentionat mai sus.

Returul va fi acceptat numai in cazul in care produsele returnate sunt expediate in aceeasi conditie in care le-ati primit (nespalate, cu toate accsoriile, fara urme de utilizare si in ambalajul original). Verificati intotdeauna integritatea coletelor primite prin curier si anuntati-ne imediat daca ati primit un produs avariat.

Iata cum trebuie sa procedati:

Trimiteti un e-mail la contact@dodoli.ro cu subiectul “retur”, iar in continut oferiti urmatoarele detalii:

  • pentru ce produs din factura faceti retur (ex: farfurie soricel verde)
  • numarul si seria facturii de achizitie (aceste informatii se gasesc in partea de sus a facturii)
  • un cont (IBAN) in care doriti sa se vireze contravaloarea rambursului
  • titularul contului in care doriti sa se vireze contravaloarea rambursului
  • telefonul dvs. de contact
  • adresa de la care doriti sa fie ridicat returul
  • (optional) o zi preferata in care sa fie ridicat returul

Noi vom raspunde la e-mail in maxim 2 zile lucratoare cu o confirmare de primire a cererii si cu instructiiuni clare.

Important!

Este necesar ca in coletul de retur, pe langa produsele returnate, sa adaugati si o copie a facturii de achizitie sau o nota pe care sa scrieti numarul si seria facturii de achizitie.

NU distrugeti ambalajul original și nu lipiti etichete sau scotch pe el.

Ambalati produsul (produsele) corect, astfel incat ambalajul original si produsul (produsele) sa fie protejate.

NU trimiteti produse pentru retur fara o cerere de retur confirmata, asa cum este detaliat mai sus.

Trimitem noi curierul sa ridice returul (GLS) si ne ocupam de costurile de transport. Nu expediati dvs. pachete pe cont propriu.

NU trimiteti produse prin posta sau alt curier. Aceste expeditii vor fi refuzate. Ne ocupam noi de transport.

NU trimiteti produse pentru retur cu sume de bani ramburs. Aceste expeditii vor fi refuzate. Societatea noastra nu opereaza cu bani lichizi.

NU se ramburseaza valoarea transportului din comanda pentru care se face retur.

Dupa ce coletul ajunge la noi produsele sunt verificate si, daca totul este in regula, se va procesa returul si se va transfera contravaloarea produselor returnate in contul specificat de dvs. in email-ul de retur.

Banii vor ajunge in contul dvs. in maxim 14 zile de la receptia returului, dar intotdeauna vom face toate eforturile pentru a returna banii cat mai repede posibil.

Daca returnati produse dintr-o comanda care a beneficiat de un cadou se va returna si produsul primit cadou.

Cum schimb un produs?

Daca ati achizitionat un produs de pe site si doriti sa il schimbi cu altul va trebui sa trimiteti retur produsul pe care doriti sa il inlocuiti si sa plasati o comanda noua pentru produsul dorit, iar noi o vom procesa si expedia in cel mai scurt timp posibil. Fiind o comanda noua, este necesar sa o achitati (ramburs, online cu cardul sau prin transfer). In pararel, noi vom procesa returul si vom rambursa banii in contul dumneavoastra.

Cu stima

Echipa Dodoli.ro